Monday, June 14, 2010

Sepiku menjadi tanda tanya???

Arini opis aku sunyi sepi jer rasenye. Masing2 wat keje sendiri. Sume 'monday blues' kot.
Aku lak ari ni, bangun jer rase mcm berputar umah. Pening kepala pulak doh. Dah lama tak kena sakit cam ni. Ubat lak takde. Tahan ajer la. Kang kt opis okay kot. 

Sampai ke tengahari cam2 gak. Staff lain ingat aku bad mood. masing2 takut nak tegor. Bukan camtu, aku duk nahan migrain sebelah kepala nih. Orang lak boleh tahan ramai. 

Tapikan, kekadang tu bagus jugak sebab aku tetap percaya setiap ape pun mesti ade sebabnyer. Oleh yang demikian aku kurang sikit bercakap. Buat keje aku dengan tenang, temusiasat berjalan lancar dan segalanya 'smooth'.

Esok lak ade meeting, harap aku dah okay by 2morrow. Hurm.....ntah ape lak citernyer esok. Aku harap ade lah citer @ berita yg bagus. Boring ar asyik ulang benda yg same. 
I'm hoping the best for me tomorrow. Adios for now....:)

No comments:

Post a Comment