Wednesday, November 17, 2010

Aidiladha 2010 dan Cameron Highlands

The Lake House

Bharat Cameron Tea
Semalam raya aji. Buat pertama kali, aku n en. suami beraya di Banting. Sebab utama kerana, raya jatuh ari Rabu aka tengah minggu pastu lak 1 ari jew. Awal bulan depan ader wat family gathering n percutian kt Cameron, aku amik 1 minggu cuti tue. Ha, nk rehat puas2 nih... macam2 agenda dlm kepala otak nih (sebenonyer rase mcm x sabo jew).....
        Apa agenda nak dipenuhkan...., of course makan2 ar. lepak, bercerita n aku nk suggest every year on 04hb Dis, mesti cuti dan berkumpul no matter what... Ha! Amacam... agree! akan ku usulkan sbb 'am the one'... hahahahha... lagi... rase mcm nk tempah satu baju khas utk satu family... budget aku plak.. hmmmm...
        Aku ni klo bab family, memang lemah, bukan sebab aper, aku yg sulung, so die punyer responsibilty len ckit. Aku nak klo aku bahagia ker, senang ker, susah ker... paper jew lar..bio sesama merasa sbb FAMILY XDER GANTINYER.....


No comments:

Post a Comment