Tuesday, July 27, 2010

Muhamad Haris Iskandar

Julai...
Haris aka anak buahku mula duk ngan aku. Terasa berseri ckit umah aku yg sunyi nih. Aktiviti aku mule penuh dek kerna melayan die. Macam2 kerenahnyer. Yg x tahan, mulutnyer....... mcm bertih goreng. Umur baru 2 thn 3 bln tp mengalahkan budak 6 tahun cakapnyer.
Dek kerna aku n ibunyer keje, terpaksa ler anto ke Taska. Tiap kali itulah menangis mcm hapa ntah, x mau pegi ctu. Cian tgknyer. Bila aku anto die, saje xnak tgk dier...sedih giler tu. Tp nak wat camner...Terpaksa..
Ironinyer, aku memang teringin sesangat nak punyer anak sendiri. Aku harap dgn kehadiran die kt umah aku boleh bawak berkat. Ya Allah, perkenankanlah permintaan ku ini. Kabulkanlah doa hambaMu ini.
Seluruh perhatian aku padanye. Rasa rugi sgt kalo x dpt tgk perkembangan die. So, at least boleh gak menumpang kasih, xpun belajo mengurus anak.

1 comment:

  1. Insyaallah Ila.. Percaya pd kuasa Allah.. Dia Maha Mengetahui..

    ReplyDelete